Kaksosiksi osoittautuneen avioparin tarina olikin huijausta

Kuvakaappaus: Mississippi Herald
Jaa muillekin

Maailmalla kohua aiheuttanut uutinen avioparista, joka paljastui dna-testin perusteella kaksosiksi, on osoittautumassa huijaukseksi.

Brittiläisen Mirror-lehden mukaan uutisen ainoana lähteenä ollutta Mississippi Herald -lehteä ei löydy painettuna versiona. Verkkosivusto on puolestaan perustettu vasta viikko sitten.

Mirror epäileekin, että kyseessä on valeuutissivusto.

Myös Uutispiste.fi julkaisi kyseisen, nyt keksityksi osoittautuneen jutun.

UP

Be the first to comment on "Kaksosiksi osoittautuneen avioparin tarina olikin huijausta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*