Toimintalegenda Chuck Norrisin Suomen-vierailun syy selvisi – tähdittää Hesburgerin mainoksia

Kuva: Janne Mikkilä / Hesburger
Jaa muillekin

Maailmankuulu toimintaelokuvatähti Chuck Norris on hampurilaisketju Hesburgerin uusi mainoskasvo.

Huhut Norrisin yllättävästä Suomen-vierailusta alkoivat liikkua tiistaina, kun ravintoloitsija Tomi Björck julkaisi kuvan näyttelijälegendasta Instagramissa. Tänään Hesburger vahvisti, että Norris on pestattu yrityksen uuteen mainoskampanjaan ja kuvasi eilen Helsingissä Munkkiniemen Hesburgerissa mainoselokuvia.

– Olen käynyt Suomessa myös vuonna 1984 markkinoimassa elokuvaani, ja minulla oli todella hauskaa. Mahtavaa olla taas Suomessa, Norris hehkuttaa Hesburgerin tiedotteessa.

Todisteeksi vierailustaan Munkkiniemessä Norris signeerasi pylvään Hesburger-ravintolan asiakastilassa. Takavuosien toimintaelokuvista ja nykyään myös humorististen meemien aiheena tunnettu näyttelijä on otettu suosiostaan sosiaalisessa mediassa.

– Chuck Norris -meemit ovat kohteliaisuus. Ne ovat yhdistäneet minut nuorempaan sukupolveen, hän toteaa ja lähettää terveisiä suomalaisille faneilleen.

– Haluaisin kiittää suomalaisia siitä, että he ovat kutsuneet vaimoni Genan ja minut kauniiseen maahansa.

The Legend @chucknorris #hero #thelegend #hardestofthehardest #bronda

A post shared by Tomi Björck (@tomibjorck) on

 

Mainoksia nähdään kevään aikana

Mainosten tavoite on tuoda Hesburger-sovelluksen hyötyjä yhä laajemman yleisön tietoisuuteen. Sovellusta on ladattu tähän mennessä 1,1 miljoonaa kertaa.

– Olemme hyvin innoissamme yhteistyöstä Norrisin kanssa. Hänen vahva brändinsä vetoaa koko kansaan. Kovan luokan sovellus kohtaa kovan luokan tähden, sanoo Hesburgerin markkinointipäällikkö Pauliina Fredriksson.

Hesburgerin Chuck Norris -aiheisia mainoksia nähdään kevään aikana televisiossa ja elokuvateattereissa kautta maan. Chuck Norris tulee näkymään vahvasti myös Hesburgerin sosiaalisen median kanavissa.

UP