Maailmankuulu toimintaelokuvatähti Chuck Norris on hampurilaisketju Hesburgerin uusi mainoskasvo.
Huhut Norrisin yllättävästä Suomen-vierailusta alkoivat liikkua tiistaina, kun ravintoloitsija Tomi Björck julkaisi kuvan näyttelijälegendasta Instagramissa. Tänään Hesburger vahvisti, että Norris on pestattu yrityksen uuteen mainoskampanjaan ja kuvasi eilen Helsingissä Munkkiniemen Hesburgerissa mainoselokuvia.
Chuck Norris hyväksyy. Pysy kuulolla! #chucknorris #hesburger #pikaruoka #hampurilainen #suomi pic.twitter.com/ZNFrInbUW7
— Hesburger (@HesburgerFIN) February 7, 2018
– Olen käynyt Suomessa myös vuonna 1984 markkinoimassa elokuvaani, ja minulla oli todella hauskaa. Mahtavaa olla taas Suomessa, Norris hehkuttaa Hesburgerin tiedotteessa.
Todisteeksi vierailustaan Munkkiniemessä Norris signeerasi pylvään Hesburger-ravintolan asiakastilassa. Takavuosien toimintaelokuvista ja nykyään myös humorististen meemien aiheena tunnettu näyttelijä on otettu suosiostaan sosiaalisessa mediassa.
– Chuck Norris -meemit ovat kohteliaisuus. Ne ovat yhdistäneet minut nuorempaan sukupolveen, hän toteaa ja lähettää terveisiä suomalaisille faneilleen.
– Haluaisin kiittää suomalaisia siitä, että he ovat kutsuneet vaimoni Genan ja minut kauniiseen maahansa.
Mainoksia nähdään kevään aikana
Mainosten tavoite on tuoda Hesburger-sovelluksen hyötyjä yhä laajemman yleisön tietoisuuteen. Sovellusta on ladattu tähän mennessä 1,1 miljoonaa kertaa.
– Olemme hyvin innoissamme yhteistyöstä Norrisin kanssa. Hänen vahva brändinsä vetoaa koko kansaan. Kovan luokan sovellus kohtaa kovan luokan tähden, sanoo Hesburgerin markkinointipäällikkö Pauliina Fredriksson.
Hesburgerin Chuck Norris -aiheisia mainoksia nähdään kevään aikana televisiossa ja elokuvateattereissa kautta maan. Chuck Norris tulee näkymään vahvasti myös Hesburgerin sosiaalisen median kanavissa.
UP